Klachten

Bij PKJP doen wij ons best u te behandelen op een manier die past bij uw hulpvraag en verwachtingen. Toch kan het contact met ons anders lopen dan u wilt of had verwacht. Wanneer u niet tevreden bent over uw behandeling of de manier waarop wij met u omgaan, dan kunt u dit kenbaar maken.

In deze flyer kunt u lezen welke stappen u kunt zetten als u een klacht heeft. Hieronder vindt u ook de gegevens van onze klachtenfunctionaris en de Stichting Zorggeschil.

Klachtenfunctionaris

mevrouw L. de Boon

Telefoonnummer; 06-48445538

Email; bemiddeling@quasir.nl

Website; www.quasir.nl

Geschilleninstantie Zorggeschil

Adres;
Stichting Zorggeschil
Postbus 1021
7940 KA Meppel

Telefoonnummer; 06-12583075
9.00 tot 17.00 uur (ma t/m vr)

Email; info@zorggeschil.nl

Website; www.zorggeschil.nl

 

jQuery(document).ready(function () { jQuery('.gform_wrapper form').addClass('uk-form'); jQuery('.gform_wrapper fieldset').addClass('uk-fieldset'); jQuery('.gform_wrapper legend').addClass('uk-legend'); jQuery('.gform_wrapper input').addClass('uk-input'); jQuery('.gform_wrapper select').addClass('uk-select'); jQuery('.gform_wrapper textarea').addClass('uk-textarea'); jQuery('.gform_wrapper input[type="radio"]').addClass('uk-radio'); jQuery('.gform_wrapper input[type="checkbox"]').addClass('uk-checkbox'); jQuery('.gform_wrapper button').addClass('uk-button'); });